środa, 5 stycznia 2011

To głupie !!!!!!!! ( for american : this entry is only for polish people )

Sory wielkie, ale żal mi was !!! Coś wam się nie podoba ?! No ok, ale żeby dawać takie głupie komentarze, których nie da się zrozumieć, bo wasz angielski jest taki fatalny, że omg :// Piszcie po Polsku jeśli jesteście  Polski mimo, że ja umiem Angla ..., ale wy NIE!!!!!!!!!! Ogarnijcie się, bo ja i tak te wszystkie komentarze usuwam !!!!!!! Więc, po co wam to ?!! Nie rozumiem was, powiem jedno .... JESTEŚCIE DEBILAMI !!!!!! Nienawidzę was, bo jesteście niezrównoważeni i sami piszecie plotki, ja piszę prawdę !!! Jakoś piszę z Seleną i co?! A wy z jakąś beznadziejną pozerką, a nie z prawdziwą Seleną, więc ... żal mi was!!!!!!!

41 komentarzy:

  1. wlasnie obrazilas selene gomez a pozatym ten caly nasz angielski jest dobry a nie fatalny a kto tu jest debilem ty nienawidze tego bloga a i bede cie tak dlugo dreczyc az nas wszystkich przeprosisz bo jak nie to wszyscy sie o tym dowiedza co piszesz to masz do wyboru

    OdpowiedzUsuń
  2. a i wlasnie to nie moje plotki sa falszywe tylko twoje a jak niby piszesz z selena gomez to tak daj mi link do jej profilu i do jej bloga bo na 100 selena gomez pisze bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. ale nie czekaj ale ty chcesz zebrac czytelnikow na bloga czekaj czy ty ich tymi slowami wypluszylas wiesz moze ze potrafie polski ale to i jestem amerykanem to nie znaczy ze mam fatalny angielski ja mam z angielskiego A+ i podskoczysz

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem ze to cale dla polakow i to do mnie sie nie dotyczy a moze i tak a czekaj wiesz ze taylor swift zna troche polski co z tego wiem ale gdyby tak naprawde bylo to nawet twoja niby selena gomez na nk niby tez by sie o tym dowiedziala i jeszcze cos ci powiem obrazasz prawdziwa selene gomez zapamietaj to sobie obrazasz ja

    OdpowiedzUsuń
  5. tak piszemy z beznadziejna pozerka a co powiesz na to ze mam kontak z demi lovato i to nie zar przysiegam na boga i na selene i na demi i na mego psa ze jestm przyjaciulka demi wiesz bym mogla ci podac do nie numer telefonu i adres domu ale tego nie zrobie bo obiecywalam jej cos ze najwazniejszych zeczy o niej nie powiem a plotki pisze z informaci internetowych i demi sama mi podalala link do seleny gomez bo sama ja dobrze zna no i co teraz powiesz wkurza mnie takie glupie gadanie jakie ty to robisz zal

    OdpowiedzUsuń
  6. czekaj a moze chcesz frzystko miec przetlumaczone po fatalnym angielsku cooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  7. zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie zal mi cie

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz kto nie rozumie angielskiego emily, seleny, demi itp.?? Polacy, poniewaz ona znaja te slowa od urodzenia!!! a my sie ich uczymy!! a jak korzystasz ze slowanika internetowego to ci przetlumaczy tak, ze daliej nic nie zrozumiesz!! zalmi cie. popieram emily!! - ja tez znam sel, dem, ale tylko na facebook i wiesz co lubia mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. i jeszcze cos. ja z anglika mam 5 !!

    OdpowiedzUsuń
  10. tak wera jestes super i tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  11. emiley & fanselly . Wy pokręcone wariatki . Spamowanie mojego bloga "pojebanymi" komentarzami wcale nie czyni was fajnymi, a wręcz jeszcze bardziej żałosnymi!! emiley & fanselly żadna z was nie zna Demi, Seleny itp. ponieważ wy obie to jedna osoba ( ja o tym wiem, głupia nie jestem w odróżnieniu od was ) i EMILEY niby w czym ja Selenę obrażam, mhm? Ja tylko obrażam tych gwizdniętych pozerów w których wy wierzycie, bo to WASZE konta!! Więc z tymi waszymi popieprzonymi tekścikami z daleko ode mnie i od SEL !!!! Po prostu żal Selly, której na pocztę wszystko piszę co wy piszecie o niej!! Ja znam Selenę osobiście, mimo to, że jestem Polką!!!!!!!! A wy, takie popieprzone dzieciaki co możecie wiedzieć?! A gówno!!!! Kolejne do sellyfan ja nie tłumaczę na translatorze!! Mój angielski jest bardzo, ale to bardzo poprawny!! Ty tłumaczysz na tłumaczy ponieważ z angielskiego na pewno masz pałę!! A jak nie, no to po prostu macie na lekcjach takie rzeczy jak "cat, dog" itp. które 3-latki umieją!!! Mhm, co tam jeszcze. Aha, ok emiley : TAYLOR SWIFT NIE ZNA ANI JEDNEGO SŁOWA PO POLSKU !!!!! Mam kontakt z Tay i ona powiedziała, że nie umie nic z Polskiego!!! Ach i jeszcze po co mi od ciebie kontakt z Demi i to jeszcze fałszywy?! Co ja z nim w cholere zrobię?! Mam kontakt z Demi, Seleną, Miley, Taylor i z wieloma innymi gwiazdami!! Np. Rihanną, katy Perry, Shakirą itd. !!! Co jeszcze do cholery chcecie wiedzieć suki?!

    OdpowiedzUsuń
  12. PS. zatkało - kakao ?! Żal wam dupe ściska, że ja znam Sel, a wy nie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. aha i do emiley SELENA NIE PISZE BLOGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jej wystarcza twitter!!!!!! I wiele różnych innych stron, a twitter jest jak blog więc. Po prostu ośmieszasz się !! Jesteś niby taka ŚWIETNA i GENIALNA ?! Ogarnij się laska, bo kur*a zawału dostanę, że takie popierdolone dziecko do mnie pisze ;/ Co cię rodzice nie kochają co?! Wypierniczaj z mojego bloga, ty zasrane dziecko neo! PS. poszukaj sobie w słowniku slangu, kto to jest dziecko neo, bo na stówkę nie wiesz o co kaman ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ci wierze, że znasz Selena , bo sama z nia pisze . :) dlatego mam linka do twojej stronki od niej . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ey wy, te dwie co zatkało-kakao :D więcej osób postawi się za mną !! jb co !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki sens ma zaśmiecanie jej bloga, co??! Błagam, żal mi was!! Załóżcie sobie własnego bloga i tam sobie możecie gadać takie głupoty!! Bo tu nikogo to nie obchodzi!! Mama was nie kocha, a może wy macie coś nie tak w głowie??! ;PP
    Pozdrowionka dla autorki bloga :* xD

    OdpowiedzUsuń
  17. P.S. myślicie, że ktoś uwierzy w te bzdury,które tu wygadujecie??!!
    Jeśli tak to chyba was do reszty pogrzało, hahaha. ;PP

    OdpowiedzUsuń
  18. mysl sobie co chcesz... mnie to nie obchodzi, poniewaz musze sie uczyc na konkurs z histy i przede wszystkim cieszyc sie zyciem a nie marnowac czas na niedowierzycieli... sory, ale nie wiem jak wy mi bardzo zalezy na dostaniu sie do dobrego gimnazjum, a nie do bardzo slabego. ang. uczylam sie od 4-6 lat, pozniej w od 7-9 tylko niemiec, a od 10-13 lat nimca i anglika. i jak sie dostane do dobrego gim to pojde do klasy angielskiej, bo kocham ten jezyk!!! I <3 America!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest prawdziwa selena: http://www.formspring.me/SelMGomez18 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. och ty sama jestes (whore,slut,bitch, mad, zany)
    a i ja nie jestem tym fanemm selly co tak myslisz ze fanselly i ja jestesmy tym samym tak tylko jak dobrze wiesz fanselly chodzi do szkoly a ja nie bo jestesm juz za rok pelno letnia a no to dobra daj link do twojej selly zobaczymy cos to bedzie taki malutki test wiesz bo moj tata jest policiantem amerykanskim i masz szczescie ze nie powiedzialam mu o tym blogu bo gdyby tak bylo to by juz dawno bylo by to wszedzie powiadomione i i w sadzie tez bys sie znalazla
    a ze ja cie wyzwalam to mi sie nic nie stanie bo ty pierw uzylas przemocy a i daj link do twojej selly niby ta strona zostanie sprawdzona przez mego tate
    to zycze ci powodzenia a i jeszcze ras takie przeklenstwo to wiesz to jest ostrzezenie dla was wszystkich bo ja nie zartuje bo ja nic nie bede ukrywala przedy moim tata policia powinna wszystko wiedziec to mowie masz 4 szanse na piewszej nic ci nie zrobie na drugiej dam powiadomienie dla bloggera 3 bedzie to na polici 4 twoj blog zostanie moze usuniety wiesz to jest tak jak sie zadajesz z curka policianta

    OdpowiedzUsuń
  21. a wlasnie a skat mozesz wiedziec ze tamta selly jest prawdziwa a moze to twoje konto i sie nim przechwalasz tylko zeby zdobyc znajomych

    ale tak powiedzialas ze poco mi do demi lovato kontak jak i tak jest falszywy oh nie kochana to twoj kontakt jest falszywy bo ja demi znam osobiscie i teraz mi nie wmowisz ze nie bo to nie idzie jak sie ta osobe zna ale wiesz ja wiem co do a-z o demi wiesz od tych wszystkich fanow i te inne ludzie kturzy mysla ze sa nia i te inne problemy sprowadzilo wlasnie demi na zly kierunek nie powiem co bo o tym nie mialam plotkowac chociaz wiem ze juz cala ludzkosc o tym wie

    OdpowiedzUsuń
  22. a wlasnie wera spieraj U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A U.S.A

    OdpowiedzUsuń
  23. ale wiesz jak me i wera nie wiezysz to zaluj cale twoje zycie

    OdpowiedzUsuń
  24. a wlasnie tamta strona seleny gomez real co ty niby mislisz falszywa jest sprawdzana przez policie moj takta razem z jakimis sprawdzal ta strone i sie okazuje ze to real selly dlatego jak selena uzyska za duza licze znajomych to bedzie zle dlatego policia zablokuje jej strone tak karzda gwiazda zostala sprawdzona ale co ci powiem ja nie jestem naj wieksza fanka selly wiesz juz nie jak ja znam to sie wydaje calkem inna a demi to wogle znam ja osobiscie ze tylko ze uwielbiam jej piosenki i lubie ja jako przyjaciulke ok nie wiesz sobie tylko nie zapomnij o 4 szansach

    OdpowiedzUsuń
  25. tak emily: U.S.A !! no wlasnie gdy sie kogos juz pozna, nie mysli sie o nie jako wielkiej gwiazdzie tylko juz jako przyjaciolce. sel mi powiedziala, ze ona chce prowadzic normalne zycie i rozmawiac tylko z demi, tay i swoimi przyjaciolmi...

    OdpowiedzUsuń
  26. Może przestańcie się udzielać na tym blogu to wszystko będzie dobrze, bo zobaczcie - włażą sobie takie dwa dzieciaki na bloga i wprowadzają zamęt, jak przestaniecie sie udzielac to wszystko wróci do normy, a autorka bloga nie będzie musiała sie juz wysilać, żeby przez was, codziennie porządkować boga, i usuwać te głupie komentarze. Żal mi was ;PP

    OdpowiedzUsuń
  27. emiley - Ale z Ciebie 'mądra' kreatura, bo nawet nie człowiek. na serio, dalej się wyślij i dalej chwal się to twoją mądrością !! 'mój tata jest amerykańskim policjantem' ta jasne, to ja jestem królową Anglii ! Weź się ogarnij, kpw?! Zaśmiecasz mi bloga, tylko i jedynie. I co niby ten twój tata zrobił?! Buhhaa, ja wiem z kim piszę, bo jakoś bym autografu od Seleny nie dostała !!!! A dostałam i co?!?! Żal ci dupe ściska, że ja znam Selene & Demi, ty ich nie znasz ! Więc przestań mi tu zmyślać. Też mam policję w rodzinie i to b. dużo !!! Zamknąć cię??! A co mi ten twój tata jeszcze niby by zrobił?! Wy mieszkacie W TWOIM WYMYŚLĘ w 'Ameryce' a ja mieszkam w Polsce, i co ?! Mhm ?? Dziecko, pojebało cię totalnie !! Do fanselly ciebie też powaliło, bo Selena chętnie pisze z fanami, mimo to, że ja jestem jej przyjaciółką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Coś jeszcze?! Ch*j ci w dupe !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sel_Fan thx za pomoc ;)) Ubóstwiam cię <33

    OdpowiedzUsuń
  29. dobra masz 3 szanse za karzde przeklenstwo bedzie odejmowana szansa tyle dzieciakow moze to czytam oszalalas babo ja tylko ci powiedzialam prawde i ja nie jestem dzieciakiem jedynym dzieciakiem kto tu jest to jestes ty nie umiesz sie opanowac tak robia dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  30. emiley ty tylko mieszasz w tym blogu, może sie w końcu zamkniesz i gdzieś wyniesiesz, bo nie wiem po jaka cholere robisz tu takie zamieszanie!! Poza tym twój niby tata policjant i tak by nikomu stąd nic nie zrobił, przecież ty nie zachowujesz sie lepiej!!

    OdpowiedzUsuń
  31. doba i tak jie mam czasu natego glupiegio bloga wchodzic tylko ze aztorka tego bloga zaczela ta klutnie a i ma usunac te cale posty o mnie i o mojej kolerzance bo jak nie to bede dreczyc tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. Po pierwsze autorka bloga chyba nie zaczęła kłótni sama z siebie tylko z jakiegoś powodu!! ;PP
    A po drugie chyba nie powinno być problemu z usunięciem niektórych postów ;P prawda?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. no tak to czemu ich jeszcze nie usunela wiesz ja to bym ten blog czytala i pisala super mile komentarze ale mnie wkurzyla tym ze mysli ze moja kolerzanka i ja to jestesmy jednym kontem i jedna osoba ale to nie prawda i jeszcze nas obwina ze jestesmy oszustkami



    ale wiesz co twoj blog jest super bylam na nim pare razy

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki, no i teraz chyba zaczynam więcej rozumieć ;DD Wy też jesteście całkim spoko ;)) ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. no tak dzieki masz konto na facebook

    OdpowiedzUsuń
  36. Sel_Fan jestes na prawde fajna. :) Mam to samo pytanie co emiley: Masz konto na facebook??

    OdpowiedzUsuń
  37. http://www.facebook.com/profile.php?id=100001627165633

    OdpowiedzUsuń
  38. ok to moje konto na facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=100001627165633

    OdpowiedzUsuń
  39. http://www.facebook.com/profile.php?id=100001574269701

    OdpowiedzUsuń