czwartek, 6 stycznia 2011

Selena jest zawiedziona zachowaniem jej fanów! --- Selena is disappointed with the behavior of her fans!

Napisałam do Seleny te wszystkie rzeczy, które emiley & fanselly do mnie piszą na moim blogu. Wysłałam jej to wszystko na pocztę ( oczywiście po Ang) ! Sel, odpisała. I napisała, że jest zawiedziona ich zachowaniem!! Tzn, musiałam jej przetłumaczyć ponieważ Sel nie rozumie polskiego, a tak to czyta tego bloga!!!!! No i co na to powiedzie dziewczyny?! Waszych nie czytają na 100 % . I emiley, twój tata jest policjantem!!??!! Tsaaa, normalnie wierze, o drazu !! Ogarnijcie się, bo Selena was już powoli ma dość!!! Wiem tyle, bo jestem jej przyjaciółką :)


Guys, I don't wanna to write tis in English so you can translate this. From Polish to English, love yall <33333333=]]

21 komentarzy:

  1. no wiesz jestem najwiekszym tematem tego bloga tylko ci powiem thanks ha ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes jej przyjaciolka , ? :O masz fajnie . XD

    OdpowiedzUsuń
  3. tak odrazu przyjaciulka fikci nie oszukuj ludzi

    OdpowiedzUsuń
  4. emiley zastanów się co mówisz !! Wielkie sorr, ale jesteś nieogarniętą SUKĄ ! Kpw ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Emiley po prostu jesteś żałosnym dzieciakiem bez własnego zainteresowań, które musi innym niszczyć życie!! Nikt cię nie polubi jak będziesz dalej taką frajerką więc ... ja mam już dosyć i zrobię taką jedną rzecz, że już nigdy nie zawitasz na moim blogu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak przez to wszystko mam wiecej przyjaciul

    OdpowiedzUsuń
  7. doba i tak jie mam czasu natego glupiegio bloga wchodzic tylko ze aztorka tego bloga zaczela ta klutnie a i ma usunac te cale posty o mnie i o mojej kolerzance bo jak nie to bede dreczyc tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. tak ale o co chodzi ci ze niby jestem dzieckiem wiesz moze bo nie skonczylam osiemnastki ale ja skoncze za 2miesiace ale to i tak nikogo nie interere z was ale ok i nie jestem dzieckiem moze sama nim jestes bo dorosly czlowiek potrafi opanowac sie ze slowami chyba ze w polsce tak nie jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Może po prostu dla nie których osób nie warto sie kontrolować. Poza tym bez urazy, ale kto tu sie nie umie opanować ze słowami?? ;PPP

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak w ogóle kogo obchodzi ile masz lat, nie wiem czym ty sie chwalisz, przecież przy takim wieku to już stara jesteś ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. ale nie oto chodzi sama widzialas jakie ta autorka tego bloga uzywala slowa wiesz a dopuki tych wszystkich zeczy o mnie co napisala na tym blogu nie usunie to sie nie otczepie sorry ale taka jestem nie tylko ja

    OdpowiedzUsuń
  12. a i Sel_Fan twoj blog jest supeer nie to co ten tylko pwiem w info

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle lat to jeszcze nie starosc. wiesz jak ja przezywasz stara, a ma 17 lat to co powiesz o Selenie (w tym roku będzie miała 19)?? ale twoj blog Sel_Fan jest o wiele lepszy od tego poniewaz piszesz o Selenie (nie jak ten).

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, chyba nie jesteście jeszcze takie okropne jak by się wydawało ;P haha, tylko nadal nie rozumiem jak ta kłótnia sie zaczeła??

    OdpowiedzUsuń
  15. tak autorka tego bloga napisala o mojej kolerzanki blogu to czyli fanselly ze niby blog seleny gomez i te inne ona prowadzi i zaczela ja obrazac to ja zareagowallam bo to sie mi nie podoba a o innych blogach w taki sposub sie nie pisze ele ta autorka tego bloga zaczela nas potem obrarzac i twierdzi ze selena gomez z nk jest realna czy tam nie wiem ale to ona zaczela

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. SPOKO, ROZUMIEM, A TAK WOGÓLE TO SELENA Z NK JEST REALNA :))

    OdpowiedzUsuń
  18. nie watpie ale te wszystkie iine kontakty sa realne ale ni na 100% wiesz czemu bo tak bo te konta to prowadza producenci seleny gomez
    no i czasem selena gomez jezeli chodzi o info o niej ale czesciej selena gomez bywa na zwyklym koncie na twitter i na facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak, rzeczywiście ;)) mój błąd xD

    OdpowiedzUsuń